piątek, 8 kwietnia 2011

Sławek - Kraków


To pierwsze zdjęcie z paru, jakie zrobiłem wczoraj w Krakowie.
Oto Sławek. Sławek jest czymś dla mnie szczególnym. To pierwsza osoba z osób spoza mojego kręgu, która zaczepiła mnie na ulicy i spytała o zdjęcie. Nie ukrywam, mam nadzieję, że to się będzie powtarzać.
Sławek przedstawił się jako Sławek i trzeba o tym wspomnieć. Określił się też jako bezdomny, więc może tak naprawdę wcale nie jest Sławkiem tylko Przemkiem, Jankiem, Wojtkiem czy Henrykiem.
Byłem mu bardziej wdzięczny za to, że chciał zdjęcie niż on mi za to, że je zrobiłem. Tak mi się wydaje. Albo może on był bardziej, bo było to dla niego z jakiegoś powodu szczególnie ważne. Tak czy inaczej, nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Robiłem akurat zdjęcie baru mlecznego, które wrzucę za jakiś czas, gdy przeszedł Sławek, potem się wrócił, zapytał o to, czy zrobiłbym zdjęcie bezdomnemu, na miarę swoich możliwości zrobiłem co umiałem, Sławek został uwieczniony. Chyba o to chodziło.

Brak komentarzy: